thegoodtimesmakethebadtimesworthourtime.


Ögon som glittrar, såsom ett leende.

Viljan du ger mig är starkare än något annat.

Du är den som får mig glömma mina bekymmer.

Fingrar genom mjuka strån, halvslutna ögon.

Njuter av bara närheten.

Så nära kommer inte någon komma.

Lögner, våld, hårda ord. Med dig är allt så lätt

Tack för det du gör mot mig,

Tack för att du står och väntar på mig,

Alla hinder vi tagit oss över tillsammans.

Händer att vi stannar, men vi kämpar alltid

Tillsammans, du och jag.

Trots om du är långt bort, vet jag att jag kan komma och gråta i din famn.

För i slutet, är du den som får mig att orka.

Ögon som glittrar, såsom ett leende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0