alltidnånting

 

Jag har så sjukt mycket jag vill säga, så nu ska jag försöka få ut de i ord.

 

För de första så förstår jag verkligen inte vart fan världen är påväg. Öppna ögen ordentligt så märker man att nästan varje människa har nåtnting den bara skulle vilja gråta över! och jag tycker de är så sjukt hemskt. Jag menar livet är en gåva. nånting bra! Alla har nånting som är menat för just den personen. Ja, de kanske tar hela livet att hitta vad man kom hit för, och ja. många kanske inte hittar det. men ingen vill ju dö och ångra nånting ellerhur? nej jag säger inte att man ska må bra över allting. för man måste må dåligt för att kunna må bra. livet är som en bergochdalbana upp och ner , upp och ner. men de spelar ingenroll om du mår dåligt så länge jag kan få se dig le på riktigt nån gång!? ett äkta leénde gör ju så jävla mycket. tänk dig själv att sprida lycka genom att le? skönt att få ett leénde från en random person ibland faktiskt. men det är klart att man måste få vara ledsen ibland oxå. de är ju skönt att gråta. och de behövs, annars skulle de inte gå att gråta. för allting som är naturligt är ju faktiskt nånting man behöver.

 

det är klart man inte kan skratta åt allting. och man ska få må dåligt!

de ända som krävs är att försöka. de finns hjälp överallt! de hjälper att skriva, de hjälper att prata och ja de finns så mycket som hjälper! jag tycker man ska ta den hjälpen.

 

jag vill inte höra nån säga orden "ge upp"

och ingen ska behöva känna sig ensam! det finns alltid nån som bryr sig! Kom ihåg det!

// loveyou


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så klok stumpan!

2010-10-07 @ 15:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0