I refuse to stop fighting for you !



It surrounds you with no escape and you can't save her.
You can't save her.

saknar dig, du med ditt leende som lugnade,
dina ögon som såg rätt igenom mig , såg mina innersta känslor och tankar,
ögonen som sa att allt var okej och att allt skulle fixa sig bara vi höll ihop,
saknar din ut stråling som bara var wow,
saknar dig även om vi träffas, även om vi är nära så är vi inte där,
inte tillsammans, inte du och jag, det är några andra, några helt andra, vad hände?, saknar dig

tråden mellan oss , du vet , bara du vet, den är uttöjd. den kommer spricka snart.
mitt hat tar över mig och jag kommer inte vara densamma om tråden spricker, det lovar jag
det kommer bli helt fel, kan inte bli mer fel, jag känner hela tiden hur tråden dras ut mer och mer

jag tycker inte om det här nå mera , inte alls, inte ett dugg.
hat är vad jag känner, hat mot världen, hat mot verkligheten, hat mot mänskligheten.
och du vet, att jag inte är en människa som hatar?
återigen säger jag det, och återigen så tvivlar jag om det är så, egentligen, verkligen.
see were we ending up, se genom mina ögon
allt jag gör nu, gör jag för dig, ingen annan, för det är du, dig, just dig. kan inte förklara
Is this what you call desperate?
Well I'm desperate for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0